کد خبر 1328017
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
قیس الخزعلی: راه های مسالمت آمیز برای احقاق حقوق ادامه دارد

دبیر کل عصائب اهل الحق در پیامی ضمن تبریک پاسخ نظامی انصارالله علیه ابوظبی، به حکام سازشگر امارات درباره عواقب ادامه دخالت آنها در امور عراق هشدار داد.

به گزارش مشرق، «قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی پاسخ نظامی ارتش یمن به ابوظبی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

حملات مشکوک به اماکن دیپلماتیک در «بغداد»/ پروژه متهم‌سازی مقاومت

الخزعلی در یک پیام توییتری نوشت: ما به برادران مظلوم یمن عزت و استقامت، تبریک می‌گوییم؛ کسانی که از کشورشان و ملتشان در برابر تجاوز ظالمانه ائتلاف ظالمی دفاع می‌کنند که ریختن خون کودکان، زنان و سالخوردگان یمنی را مباح کرده است و حکام امارات ید طولایی در این تجاوز دارد.

او افزود: این  پیشرفت خیره کننده در قدرت بازدارندگی یمنی‌ها و این روحیه انقلابی را تبریک می‌گوییم که با وجود همه درد و رنج ها و استکبار قدرت‌های شر و رذل به آن دست یافته‌اند.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: این پیروزی یمنی  مصداق کلام خداوند متعال است که می فرماید «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و شما ای انصار الله، خداوند به شما برکت داده است و با قدرت خداوند قادر و متعال از پیروزی به پیروزی دیگری خواهید رسید.

او افزود: به حکام کشور کوچک امارات هم که با صهیونیست‌ها سازش کرده‌اند درباره عواقب ادامه دخالت‌هایشان در امور عراق و کاشتن بذر فتنه و تفرقه در بین فرزندان آزاده و شریف ملتمان هشدار می‌دهیم و به آنها می‌گوییم عراقی‌ها به شما و غیر شما اجازه نداده‌اند و هرگز هم نخواهند داد که با گستاخی به تعرض علیه حاکمیت عراق ادامه دهید و امنیت و صلح داخلی کشور عزیزمان عراق را تهدید کنید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی روز دوشنبه «طوفان» یمن در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام شد و در این عملیات، نیروهای یمنی، فرودگاههای دبی و ابوظبی را هدف موشک و حملات پهپادی قرار دادند.

یحیی سریع تأکید کرد، این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توضیح جزئیات این عملیات گفت: «عملیات با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد صورت گرفت و به اهداف خود دست یافت».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    5 23
    مثلا دشمنی وکینه توزی چه نتیجه ای دارد؟
    • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      17 2
      این رو به امارات و امریکای خونریز نایست بگو که دشمنی چه نتیجه ای دارد.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      2 0
      تو که خوب بلدی چرا در عرض ۵سال به عربستان امارات آمریکا نگفتی مردم یمن را بمباران نکنه الان چه شده است
    • ج IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      1 0
      خیلی شوتی
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      1 0
      همدستی با غاصب و فتنه گر و باعث و بانی اختلافات و درگیری ها و بوجود آورنده انواع تروریست ها و جنگ ها و خرابی شهر و منازل و کشتار و آوارگی. و تحریم و محاصره و تحمیل درد و رنج بمردم کشورهای منطقه . یعنی اسرائیل و آمریکا و در اختیار گذاردن امکانات ک ثروت و پایگاه . به همین دشمن . میخواهی شریک و بازیچه باشی . آنوقت پات خیس نشه . اسرائیل امروز . دماغ خودش را نمیتونه بگیره . جارو به دمش میبنده و سر و صدا هم میکنه . که من حتی الان همین امروز دارم در فلسطین با حمایت همین امثال امارات و عربستان که انواع و اقسام رسانه شان علیه مقاومت بکار میره . کوچگترین واگنش و خبری که علیرغم اعلام زمان پیمان دوستی . اسرائیل قول داده بود دیگر سرزمین فلسطینی ها را غصب نمیکنه . منازل مردم را تخریب و غصب میکنه . سری به اخبار بزنید . ببینید دوست امارات اکنون با اهالی جنین و شیخ جراح و غیره چه میکنه . امارات بخواسنت و دستور که دوباره با مزدوراش وارد معرکه یمن شد . اسرائیل و آمریکا که مستقیم نیروی نظامی وارد یمن نموده . کی دشمن کیه . دیشب چرا مردم بیگناه در صنعا زیر آوار بمباران جان باختند. کاری که هر روز با بمباران شهرها اتفاق میافته . . شما جای این مردم . خواهر مادر فرزندت کشته بشه . باز همین حرف را میزنی . یا در مقابل . تجاوزگر میایستی نا حقت گرفته بشه . با آنچه در توان داری
  • تندیس IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    11 4
    خداوند به مومنین وعده پیروزی و نصرت داده و بشارت داده است که حکومت جهانی حق از آن مستضعفین خواهد بود . خداوند در فرج مولایمان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تعجیل فرماید به برکت صلوات بر محمد و ال محمد .
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    2 0
    زند باد انصارالله
  • TR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 2
    ذوق زدگي تندروها و جنگ طلبها نشان از ماهيت خطرناك اينها برا موجوديت ايران و منطقه داره ، همانهايي كه براي سركوب اعتراضات سوريه دستشان با بشار به خون ملت سوري آغشته شد و همانهايي كه پول ملت مظلوم ايران را صرف نيابتي هاي خود به بهانه دفاع از مظلوم ميكنند در صورتيكه نسبت به جنايت برادران كمونيست چيني خود نسبت به مسلمانها خفه خون گرفته اند. دم خروس را باور كنيم يا ..
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    خدا قوت یمنییون
  • فرزاد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    ای رزمندگان اسلام وای غیورمردان یمانی جبهه حق علیه باطل برکفار آمریکایی اسراییلی اماراتی سعودی بتازید که صبح پیروزی نزدیک است .براین ملحدین وکفار رحم نکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس